فیلم اسلحه مرگبار
فیلم اسلحه مرگبار
فیلم اسلحه مرگبار یکی دیگر از آن فیلمهای ساعد کبود است، مانند «مهاجمان کشتی گمشده»، فیلمی که در آن شما و دوستتان هر چهار دقیقه بازوی همدیگر را میگیرید و سیاه و آبی بیرون میروید و گوش به گوش پوزخند میزنید. این یک فیلم دوستانه در مورد دو پلیس قاتل است که باندی از فروشندگان مواد مخدر را در سرتاسر کالیفرنیای جنوبی تعقیب میکنند، و با توجه به اینکه اکشن تقریباً برای آن متوقف نمیشود، طرح داستان بسیار منطقی است .
برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.
نقش پلیسها را دنی گلاور بهعنوان خانوادهای که بهتازگی پنجاهمین سالگرد تولدش را جشن گرفته، و مل گیبسون در نقش یک شورشی دیوانه و چشم وحشی بازی میکنند که از زمان کشته شدن همسرش در یک تصادف اتومبیل، رگههای خودکشی را در خود ایجاد کرده است. در فاصله کمتر از 48 ساعت، آنها شریک می شوند، یک شام خانوادگی به اشتراک می گذارند، چندین نفر را می کشند، از تیراندازی در بیابان جان سالم به در می برند، با هلیکوپترها و مسلسل ها می جنگند، نارنجک های دستی پرتاب می کنند، از ساختمان ها می پرند، دختر ربوده شده گلاور را نجات می دهند، رانندگی می کنند. ماشینها از دیوارها عبور میکنند، شکنجه را با شوک الکتریکی تحمل میکنند، چند آبجو مینوشند و موتور قایق گلاور را تعمیر میکنند - نه به این ترتیب.
تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.
فیلم آنقدر محکم بسته شده است که مانند یک نوار لاستیکی است که آماده شکستن است. ریچارد دانر، کارگردان، صحنه های اکشن را مانند توپ های سخت به سمت ما پرتاب می کند و ما نمی دانیم چه زمانی باید اردک بزنیم. همه عناصر این فیلم قبلاً بارها دیده شده اند - تعقیب و گریز، انفجار، مذاکره گروگان - اما این فیلم باور مورد علاقه من را نشان می دهد و آن این است که موضوع یک فیلم بسیار کمتر از سبک آن اهمیت دارد. من مردی هستم که از صحنه های تیراندازی و تعقیب و گریز خسته شده ام.
بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند.
من همه را دیده ام. اما این فیلم از ابتدا تا انتها من را به وجد آورد.
بخشی از آن به این دلیل است که من به شخصیت ها اهمیت می دادم. گلوور چندین سال است که نقش های مهمی داشته است (در فیلم های متفاوتی مانند «مکان هایی در قلب» و «رنگ بنفش»)، اما این فیلم او را به یک ستاره تبدیل می کند. وظیفه او تامین مرکز ثقل فیلم است، در حالی که همه آجیل ها و افراد عجیب و غریب و قربانیان در اطراف او می چرخند. او یک مرد خانواده است، نگران موهای خاکستری که در آینه می بیند، علاقه ای به گرفتن فرصت های غیر ضروری ندارد.
گیبسون با موهای وحشی، لباس های تنومند و بدبختی عاطفی اش نقطه مقابل ایده آلی است. این که گیبسون آنقدر خودکشی می کند که برایش مهم نیست که زنده باشد یا بمیرد، در فیلم یک تهوع است - و این به او یک مزیت قطعی در موقعیت های رویارویی می دهد. این همان چیزی است که در صحنهای اتفاق میافتد که گیبسون روی پشت بام است و سعی میکند با یک جامپر استدلال کند. من شگفتی را خراب نمی کنم. من فقط می گویم که فیلم با یکی از معدود غافلگیری های غیرمنتظره در هر فیلم اکشن اخیر به پایان می رسد.
بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.
بازیگران نقش مکمل قوی هستند، و باید باشند، تا در میانه ضرب و شتم برجسته شوند. گری بوزی، لاغر شده و چشمانی درخشان، یک قاتل تنفر آمیز درست می کند. و تریسی وولف، به عنوان دختر خوش قیافه گلاور، وقتی با گیبسون دلبستگی نوجوانی پیدا می کند، ناز می شود. اما بیشتر توجهها روی گلوور و گیبسون متمرکز است و آنها به راحتی با هم کار میکنند، گویی در حال سرگرمی هستند، ریتمهای شخصی عجیب و غریبشان نقطه مقابل غرش خشونتآمیز فیلم را فراهم میکند.
دستهی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.
حالا در مورد آن موضوع سبک. به یک معنا، فیلمی مانند «سلاح مرگبار» اصلاً درباره خشونت نیست. این در مورد حرکت و زمان بندی، طراحی رقص بدن ها و سلاح ها در زمان و مکان است. در فیلمهای کمتر، مردم آنجا میایستند و به هم تیراندازی میکنند و ما حوصلهمان سر رفته است. در فیلمی با انرژی این فیلم، آزادی حرکت محض ما را به وجد می آورد. خشونت سورئالیستی می شود و اهمیت کمتری نسبت به سطح انرژی زیرین فیلم دارد. ریچارد دانر فیلم های درجه یک زیادی را کارگردانی کرده است. موارد مورد علاقه من "Inside Moves"، "Ladyhawke" و "Superman" اصلی هستند که هنوز هم بهترین هستند. این بار خودش را بالا می برد.