تجزیه و تحلیل فیلم خانه ای در تاریکی
تجزیه و تحلیل فیلم خانه ای در تاریکی
عملاً از لحظهای که نیل لابوت در سال 2006 به نمایش درآمد، بازسازی فیلم کلاسیک ترسناک فولکلور بریتانیایی «مرد حصیری» در سال 1973 تا حد زیادی بهعنوان یکی از بدترین فیلمهای زمان ما رد شد و تنها برای کسانی که کلیپهای تلفیقی از نیکلاس میسازند ارزش دارد. کیج در بی قرارترین حالتش. البته این شاهکار نیست اما من اعتراف میکنم که همیشه علاقه خاصی به این داشتم که چگونه LaBute در حال کاوش و هجو به شهرت زنستیزی که در طول چنین کاوشهای مخربی در مورد پویاییهای مرد و زن در «در گروه مردان» به دست آورده بود، داشتم. دوستان و همسایگان شما» و «شکل چیزها» در چارچوب ژانری که مسائل خود را نیز در همین راستا دارد.
برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.
LaBute با آخرین فیلم خود، "House of Darkness" چیزی شبیه به "مرد حصیری" را امتحان می کند. و در حالی که نتایج ممکن است این بار تقریباً عجیب و غریب نباشد، اما یک نبرد جذاب و گاه کاملاً شوخآمیز بین جنسها را ایجاد میکند، که در آن همه خونریزیها کاملاً استعاری نیستند.
با شروع فیلم، ماشینی با یک زن و شوهر در داخل به خانه ای بزرگ در میانه ناکجاآباد نزدیک می شود. هاپ (جاستین لانگ) و مینا (کیت باسورث) اوایل همان شب در یک بار در شهر با هم آشنا شدند و از آنجایی که او "مرد شایسته ای" است، هاپ داوطلب شده است تا مینا را از خوبی قلبش به خانه براند. اما کاملاً بدیهی است که او امیدوار است که آن شب با چیزی فراتر از یک دست زدن بر سر به پایان برسد. مینا او را به داخل دعوت می کند، اما به سرعت مشخص می شود که افرادی مانند هاپ برای او ناآشنا نیستند.
تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.
او راهی دارد که تقریباً تمام خطوط از خود راضی خود را روی او بپیچاند و همیشه او را در حالت دفاعی رها کند. و با این حال، هاپ آنقدر به توانایی های بازیکن اطمینان دارد که به تعقیب ظاهراً کم فشار خود ادامه می دهد. حتی بعد از اینکه از او می پرسد که آیا ازدواج کرده است یا نه، و او به بدترین شکل ممکن به جواب می رسد.
بین نوشیدنیهایی که قبلاً در سیستم او وجود داشت (که او را از رانندگی به خانه منع نکرد)، لیوان Maker"s Mark در دستش و تمرکز بر روی خوابیدن مینا، کاملاً نشان دهنده وضعیت او نیست. در حتی عجیب تر است که به نظر می رسد. برای شروع، این خانه - یکی از چندین خانه ای که مینا ادعا می کند خانواده اش مالک آن هستند - به معنای واقعی کلمه قلعه ای است که عملاً فضای گوتیک را به هر کجا که بچرخانید، جاری می کند.
بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند.
همچنین این واقعیت وجود دارد که علیرغم اصرار مینا که آنها تنها هستند، صداها و حرکاتی نیز وجود دارد که نشان می دهد شخص (یا چیزی ...) دیگری در تاریکی ناشی از برق معیوب کمین کرده است. این تا حدی با ظاهر ناگهانی لوسی (جیا کرواتین)، خواهر مینا توضیح داده می شود، اما اتفاقات عجیب و غریب همچنان ادامه دارد. نه اینکه هاپ متوجه شود - در یک نقطه، در حالی که مینا برای دقایقی دور است، یک جور پاس به لوسی می دهد، حتی اگر بسیاری از هوندوها - حداقل آنهایی که تمایل ادبی دارند - ممکن است اشاره ای را که توسط همسایگانشان پیشنهاد شده بود، دریافت کرده باشند. نام برد و حداقل سعی کرد از محل فرار کند.
دستهی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.
در قسمت پایانی چرخشی وجود دارد، اما فیلمنامه LaBute واقعاً آن را به روشی معمولی نمیسازد، و بیشتر بینندگان قبل از نیم ساعت آن را درک کردهاند. به نوعی، به نوعی به عنوان یک قطعه همراه با ویژگی قبلی او، نئو نوآر ماه گذشته «خارج از آبی» عمل می کند، در این که چگونه آن داستان با قراردادهای ژانر همخوانی دارد، اما از ورود یک پیچ بزرگ و سپس عمدی خبر می دهد. زمان را سپری می کند تا در نهایت آن را به شیوه ای مورد انتظار اجرا کند. در «خارج از آبی»، غرور کار نمیکند، زیرا صراحتاً غیرممکن است که باور کنیم شخصیت اصلی آنچه را که در انتظارش است ندیده است، حتی اگر ادعا میکرد در تلههای داستانسرایی نوآر آگاه است. اما گامبیت این بار کار می کند، زیرا هاپ اساساً از آنچه در حال وقوع است بی خبر است که حتی نوع داستانی که واقعاً در آن است را تشخیص نمی دهد تا زمانی که به معنای واقعی کلمه از گردنش نفس می کشد (به اصطلاح) و الهام بخش برخی طنزهای تاریک است. لحظات.
اگرچه فرض اصلی فیلم - یک "پسر خوب" توسط زنی با اسرار خودش به او می چرخد - ممکن است بعضی ها را به یاد فیلم "زن جوان وعده داده" که بیش از حد ستایش شده است، برای کسانی که با فیلم شناسی LaBute آشنا هستند ممکن است متوجه شوند که حتی کار می کند. بهتر است به عنوان برداشتی وارونه از «در جمع مردان» باشد. به یاد دارید، آن فیلم با دو تاجر سروکار داشت که رقابت بیرحمانهای را برای اغوا کردن آسیبپذیرترین زنی که میتوانستند پیدا کنند و نابود کردن او فقط برای لگد برانگیختند. پویایی ممکن است در اینجا یکسان باشد، اما جالب است که چگونه داستان از منظر قربانی آینده بازی روایت می شود. LaBute نه تنها از همدردی با او امتناع میکند، بلکه به نظر میرسد که از پیچاندن چیزها حتی در صورت امکان برای قهرمان بدبخت خود لذت خاصی میبرد.
البته، یک بازی مجلسی سینمایی تنها با شخصیتهای «غیر دوستداشتنی»، و پیشرفت کلیدی داستان که دقیقاً غافلگیرکننده نیست، شاید از آن دسته فیلمهایی نباشد که بیشتر مخاطبان را جذب کند. و با این حال، برای کسانی که فوراً با چنین چیزهایی به تعویق نمیافتند، «خانه تاریکی» دارای تعدادی لذت است، مانند