تماشای آنلاین فیلم تصمیم جدایی
پارک چان ووک فیلمهایی نمیسازد که به اندازه ساعت اول فیلم تصمیم جدایی احساس سنتی کنند. هرکسی که میداند این فیلمی از کارگردان «پسر پیر» و «ندیمن» است، از نزدیک به فیلم هیجانانگیز نسبتاً سرراست پیش روی خود نگاه میکند و سعی میکند بفهمد که چگونه قرار است به هرج و مرج تبدیل شود. حقیقت این است که نیمه اول این فیلم، علیرغم کاردستی بسیار قویاش، فیلمنامهای دارد که میتوانست یک تریلر اروتیک بروس ویلیس در دهه 1990 باشد که به سختی بازنویسی شده بود. این داستان دیگری از یک پلیس خوب است که عاشق یکی از مظنونانش می شود و اشتباهاتی را مرتکب می شود که در فیلم های هیجان انگیز وقتی افسران از منطق استفاده نمی کنند رخ می دهد. البته، «تصمیم برای ترک» تغییر میکند، اگرچه نمیدانم که آیا برای طرفداران پارک پارک به اندازه کافی تند و تیز خواهد بود.
برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.
برای این بیننده، به یک اثر ژانر بسیار زیبا تبدیل میشود، هیجانی که ماهرانه ساخته شده است، حتی اگر مانند بهترین فیلمهای پارک زمزمه نکند. این واقعیت که یک تریلر خوب و خوش ساخت با توجه به شجره نامه این خالق تقریباً مانند یک ناامیدی به نظر می رسد فقط گواهی بر اثری است که او قبلاً تولید کرده است .
فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.
هائه جون عنوان یک کارآگاه بوسان که یک "ازدواج آخر هفته" با همسرش در Ipo دارد، شمع را در دو انتها می سوزاند، به این معنی که او فقط زمانی آنجا است که او کار نمی کند. آنها به اندازه کافی خوشحال به نظر می رسند، اما همچنین باید به بحث در مورد چگونگی ایجاد این اتحادیه ادامه دهند - هرگز نشانه خوبی نیست. در آن زمان Hae-Jun با Seo-rae (تانگ وی عالی)، همسر چینی یک کوهنورد که به تازگی از قله مورد علاقه خود سقوط کرده است، ملاقات می کند. یا او؟
فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.
شریکهائه جون بلافاصله بهSeo-rae مشکوک می شود. خود هه جون به سرعت از او دفاع می کند. احتمالاً یک تصادف یا حتی خودکشی بوده است، درست است؟ این زن فریبنده و گریزان نمی تواند یک قاتل باشد. و هه جون با زیر نظر گرفتن سئو رائه به چیزی بیش از این موضوع کشیده می شود و شیفته ی خصلت های او می شود. همانطور که او از خط حرفه ای عبور می کند تا درباره Hae-jun اطلاعات بیشتری کسب کند، شروع به اشتباه می کند و پارک با هوشمندی مسائل تمرکز را در داستان خود جاسازی می کند، خواه مه صبحگاهی Ipo باشد یا قطره های چشمی که Hae-jun باید برای پاک کردن از آنها استفاده کند. تاری دیدش او همه چیز را درست نمی بیند.
و سپس، البته، یک نوبت وجود دارد. بحث در مورد نیمه دوم «تصمیم برای ترک» بدون اسپویل غیرممکن است، بنابراین جزئیات را فاش نمیکنم، اما این قسمت اول را به روشهای جذابتری تکرار میکند. راز دیگری در زندگی هه جون وجود دارد و او را وادار می کند تا در مورد هر تصمیمی که در اولین مورد گرفته است و آنچه اکنون برای او اهمیت دارد تجدید نظر کند. پارک با عناصر نه فقط نوآر، بلکه با فیلم های عاشقانه قدیمی بازی می کند که سئو رائه دوست دارد تماشا کند. او اساساً این شخصیتها را تنظیم میکند، آنها را در نیمه اول تعریف میکند، و سپس در نیمه دوم به روشهای غیرمنتظرهای آنها را از یکدیگر جدا میکند، که در نهایت منجر به یک هیجان انگیز میشود، حتی اگر فاقد لبههای تیز باشد که از پارک انتظار داشتیم. .
فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکینیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.
من را اشتباه نگیرید این یک حرکت اصلی و خوشحال کننده برای پارک چان ووک نیست. او هنوز مجذوب طولانیها، معمولاً خشونتآمیز، است که مردم به دلایل غیرمنطقی عاطفی به سراغشان میروند. او واقعاً Hae-jun را به عنوان یک موجود منطقی معرفی می کند تا بتواند او را از کارهای روزمره خود خارج کند و ببیند چه اتفاقی می افتد. و او در اینجا به طرز شگفت انگیزی با موضوع ارتباط بازیگوش است - Seo-rae به کره ای صحبت می کند اما گاهی اوقات مجبور است از یک برنامه مترجم از زبان چینی مادری خود استفاده کند و نشان دهد که چگونه این افراد واقعاً مستقیماً با یکدیگر صحبت نمی کنند. من تقریباً بیشتر از این روحیه بازیگوش می خواستم، بیشتر این حس را داشتم که این دو نفر درگیر موقعیت خطرناکی می شوند که هرگز نمی توانند همدیگر را از طریق «مه» که اتفاقاً نام آهنگ مورد علاقه سئو رائه است، ببینند. .
پارک حداقل در نیمه آخر فیلم تصمیم جدایی دائماً ایدههای جذابی را انجام میدهد، و از نظر حرفهای غیرقابل انکار تیزبین است، اما اغلب، بهویژه در نیمه اول، توسط طرح بسیار آشنا پلیسی که تلاش میکند مهار شود. نجات مظنون اشتباه، فیلمی که تقریباً 80 بار دیده ایم. و حتی زمانی که او شروع به رها کردن داستانسراییاش میکند، احساس میکنم نسخهای کثیفتر و کمتر صیقلیتر از «تصمیم برای ترک» وجود دارد، شاید نسخهای که پارک در اوایل زندگی حرفهایاش میگرفت، که بیشتر شبیه یک مشت به دل میرود و کمتر یک تمرین رسمی مورد دوم به اندازه کافی سرگرم کننده برای توصیه است. اولی جایی است که فیلم های بزرگ تصمیم می گیرند بمانند.