سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی فیلم خون و طلا

نظر

 

بررسی فیلم خون و طلا

اکشن و مهیج جدید جنگ جهانی دوم فیلم خون و طلا تنها به یک دلیل و یک دلیل وجود دارد - نمایش منظره وحشتناک انبوهی از نازی‌ها که به ضرب گلوله، چاقو خورده، له شده، مسموم شده، سوزانده می‌شوند، و منفجر می‌شوند. به طرز تماشایی وحشتناک و بیش از حد، که توصیف آنها به عنوان "کارتونیک" کمتر یک انتقاد و بیشتر یک بیان ساده از واقعیت است. جهنم، حتی «جایی که عقاب‌ها جرات می‌کنند» - حماسه 1968 که رابرت زمکیس به‌عنوان «جایی که در آن کلینت ایستوود بیش از هر کس دیگری در تاریخ سینما آدم‌ها را می‌کشد» توصیف می‌شود - در مقایسه با مدلی از ظرافت به نظر می‌رسد. این پروژه بی شرمانه از کارگردان پیتر توروارث لحظات اختراع و هیجان خود را در ابتدای راه دارد، اما اسپری مداوم گلوله ها و اعضای بدن بی حس کننده است  .

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

در روزهای پایانی جنگ، زمانی که آلمان در شرف سقوط به دست متفقین است، سرباز ناخواسته هاینریش (رابرت ماسر) ترک کرده است و ناامیدانه در تلاش است تا دختر جوانی را که فقط یک بار دیده و تنها بازمانده است، ردیابی کند. عضوی از خانواده اش متأسفانه، او توسط یک جوخه نازی به رهبری فون استارنفلد سادیست (الکساندر شیر) که ماسکی شبیه به فانتوم اپرا برای پوشاندن برخی جراحات وحشتناک سمت چپ صورتش می پوشد، متوقف می شود و به گردنش آویزان می شود. از درختی نزدیک تا بتواند آرام آرام خفه شود و بمیرد. افسوس، اینها نازی‌هایی هستند که باید برنامه‌ریزی کنند، بنابراین به محض اینکه او را در هوا آویزان می‌کنند، بدون اینکه به اندازه کافی در اطراف بچسبند تا مطمئن شوند که او مرده است، بلند می‌شوند. این یک وقفه خوب برای هاینریش است زیرا به او اجازه می‌دهد که در زمان مناسب توسط زن محلی السا (ماری هک) کوتاه شود و به مزرعه‌ای که با برادر کوچک‌ترش پائول (سایمون راپ) دچار مشکل ذهنی است، بازگردانده شود.

فیلم ترسناک جنی و لیگ برتر انگلیس امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد.  

در مورد آن نازی‌ها، آنها باید به روستای مجاور سونبرگ برسند، جایی که معتقدند ثروتی به طلا جایی در ویرانه‌های خانه متعلق به تنها خانواده یهودی شهر قرار داشت تا اینکه توسط همسایگانشان، از جمله خانواده‌ها، سوزانده شدند. شهردار دوگانه (استفان گروسمن)، در روزهای اولیه جنگ. فون استارنفلد که به مدت زمان لازم برای بازیابی طلا مستقر می شود، افراد خود را به مزارع محلی می فرستد تا آذوقه فرماندهی کنند و وقتی به محل السا می رسند، سربازان تجاوز جنسی را به لیست کارهای خود اضافه می کنند. این باعث می شود هاینریش از مخفی شدن خارج شود و منجر به اولین (اما نه آخرین) سکانس بزرگ می شود که در آن او و السا در مقابل مهاجمان خود قرار می گیرند و ویرانی خونین به بار می آورند در حالی که ثابت می شود عملاً غیرقابل کشتن هستند. پس از آن، هاینریش، السا و پائول سعی می‌کنند فرار کنند، اما مسیرشان را دوباره با نازی‌ها تلاقی می‌کنند، زیرا آنها نیز در جست‌وجوی طلا گرفتار می‌شوند، همگی زیر تیک تاک ساعت ورود قریب‌الوقوع نیروهای آمریکایی.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

اگر این شرح داستان به شما دژاوو می دهد، ممکن است به این دلیل باشد که تنها چند هفته پس از اکران «سیسو» می آید، یک فیلم اکشن دیگر که در پایان جنگ جهانی دوم روایت می شود که سربازی به ظاهر غیرقابل کشتن، گنجینه ای از طلا و انبوهی از آنها را به نمایش می گذارد. سربازان نازی که اکثراً فقط برای چند ثانیه حضور دارند قبل از کشته شدن به شیوه‌ای بسیار زننده وجود دارند. «خون و طلا» همچنین تأثیر کوئنتین تارانتینو را در قالب لحظات جسارت‌آمیز و وحشتناک خشونت‌آمیز کمدی تاریک، سوزن‌های کنایه‌آمیز که گهگاه روی موسیقی متن فرو می‌ریزد، و فیلم‌نامه‌ای از استفان بارت که اغلب مانند ترکیبی از «بازی می‌شود» را دارد. جنگو رها شده» و «حرامزاده‌های بی‌شکوه». (حتی تریلر فیلم باعث می شود که به نظر برسد که به طور خاص برای بخش جاذبه های آینده «گریندهاوس» ساخته شده است.)

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

موفقیت یا عدم موفقیت "Blood & Gold" تا حد زیادی به انتظارات شما بستگی دارد. اگر تنها چیزی که می‌خواهید این است که پرمخاطب‌ترین داستانی باشد که تعداد زیادی از نازی‌ها را به شیوه‌های خلاقانه‌ای غم‌انگیز کشته شوند، این چشم‌انداز تا حدودی مطلوب‌تر از «سیسو» است. توروارث (که در فیلم قبلی «آسمان سرخ خونی»، پیش‌فرض به همان اندازه مبهم ربودن یک هواپیمای حین پرواز توسط تروریست‌ها که در آن مشخص شد یکی از مسافران یک خون‌آشام است را نشان می‌دهد) سبک و انرژی را به مواد می‌بخشد.

فیلم سینمایی دوبله فارسینیز با دوبله اختصاصی نماوا در سایت و اپلیکیشن این پلتفرم وجود دارد. .

ماسلر یک قهرمان سرسخت و خوش شانس می سازد و هکی حتی در نقش السا بهتر است. با این حال، چیزهایی که فیلم‌های تارانتینو را بسیار عالی کرده‌اند - شخصیت‌های جذاب، پیچیدگی‌های غیرمنتظره روایت و دیالوگ‌های درخشان - دقیقاً در اینجا نیستند. «خون و طلا» تقریباً در نیمه راه از نظر ایده‌ها و نبوغ کم می‌آورد، و باعث می‌شود که همه چیز در آخرین مرحله زمانی که به یک اعزام وحشتناک نازی‌ها پس از دیگری تبدیل می‌شود، بکشد - اگر هیچ چیز دیگری، ثابت کند که واقعاً می‌تواند وجود داشته باشد. بعد از مدتی خیلی چیز خوبی باشید "عشق و طلا" کمی از سوء استفاده نازی ها نیست، اما به خصوص جالب نیست. این لحظات خود را دارد، و من گمان می‌کنم که پدرم، که به ندرت با فیلمی از جنگ جهانی دوم که دوستش نداشت ملاقات می‌کرد، احتمالاً از آن ضربه می‌خورد. با این حال، بعد از مدتی آن را یکنواخت یافتم.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.