سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی فیلم خروجی بعدی

نظر

 

بررسی فیلم خروجی بعدی

فیلم خروجی بعدی، اولین فیلم از مالی الفمن نویسنده/کارگردان، یک فیلم کوچک عجیب و غریب است که با یک قلاب بالقوه شگفت‌انگیز شروع می‌شود – نوعی که به راحتی می‌توان آن را به یک سری محدود تبدیل کرد، بدون اینکه نیازی به طولانی کردن همه چیز باشد. فقط برای تبدیل شدن سریع به یک سفر کاملاً آشنا از طریق روایت یک فیلم جاده ای استاندارد. این لزوماً به خودی خود بد نیست و به اندازه کافی عناصر جذاب را در خود دارد که کم و بیش علاقه فرد را به زمان اجرای خود جلب کند. با این حال، "خروج بعدی" هرگز به یک دنده دراماتیک بالاتر در هیچ نقطه ای تغییر نمی کند، و با نکته ای به پایان می رسد که کمی رضایت بخش نیست   .

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

مسئله این است که این سؤال که آیا زندگی پس از مرگ وجود دارد یا خیر، به طور قطعی ثابت شده است. حتی شواهد علمی منتشر شده است که این واقعیت را تأیید می کند که آگاهی انسان واقعاً پس از گذشتن موجود فیزیکی زنده می ماند. این خبر به‌طور قابل‌توجهی جهان را از جهات مختلف به لرزه در می‌آورد - اکنون که مردم مطمئن شده‌اند پس از مرگ می‌توانند به دنیای دیگری بروند، خودکشی‌ها افزایش یافته است، در حالی که جنایاتی مانند سرقت مسلحانه از زمان تهدید عملاً وجود ندارد. مرگ در حال حاضر به طور موثر از جدول خارج شده است. دکتر استیونسون (کارن گیلان)، دانشمندی که موسسه Life Beyond در سانفرانسیسکو در حال انجام تحقیقات گسترده در این زمینه مطالعاتی جدید است، در میان همه اینها قرار دارد. دکتر استیونسون از داوطلبان دعوت می کند تا تحت اتانازی قرار گیرند تا او و دیگران بتوانند آنها را در زندگی پس از مرگ به عنوان راهی برای جمع آوری داده های بیشتر ردیابی کنند.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک و فیلم عاشقانه نیز در نماوا فراهم شده است.

در نیویورک، دو نفر تصمیم می‌گیرند که مؤسسه را به پیشنهاد خود راه بیندازند. یکی رز (کتی پارکر)، یک زن جوان پریشان است که در طول یک عمر تصمیمات نادرست دچار گناه شده است، و دیگری تدی (راهول کوهلی) است، یک نوع خوش ذوق که متقاعد شده است که شرکت در برنامه حس هدفمندی را برای وجود داشتن. تدی از زمانی که او و مادرش در کودکی توسط پدرش رها شدند، احساس می کرد بی هدف به نظر می رسید. وقتی رز و تدی هرکدام برای تحویل خودروهای کرایه‌ای خود می‌آیند، متوجه می‌شوند که هر دو فاقد یک مورد ضروری هستند - او کارت اعتباری ندارد و او مجوزی ندارد که هفته آینده معتبر باشد - و در نهایت به پایان می‌رسند. متحد شدن برای اجاره یک ماشین و انجام سفر با هم.

پخش زنده فوتبال در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

اگر بیش از چند فیلم جاده ای دیده اید، می توانید بفهمید که چه اتفاقی می افتد. در ابتدا، این دو به سختی یکدیگر را تحمل می کنند. اما همانطور که سفر ادامه دارد، می بینیم که رابطه آنها به گونه ای تغییر می کند که آنها را تشویق می کند تا در مورد آنچه آنها را به مقصد نهایی واقعی خود سوق می دهد با یکدیگر صحبت کنند. در طول راه، آنها با افراد دور افتاده از مسیرهای مربوطه خود ملاقات می کنند - پدر تدی که مدت هاست دیده نشده بود (مارسلو توبرت) و خواهر عملاً کامل رز (رز مک آیور) و همسرش (نیکو اورز-سوندل) - به امید اینکه به نوعی دست یابند.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

قبل از گذشتن از کاتارسیسآنها همچنین با سه نفر از مردم روبرو می شوند که به راحتی نشان دهنده راه های مختلف واکنش بشریت به اخبار وجود زندگی پس از مرگ هستند - کشیشی (تونگای چیریسا) که سعی می کند خود را مفید کند اکنون که بیشتر آرامش ارائه شده توسط مذهب تضعیف شده است، یک مامور مرزبانی (تیم گریفین) که متقاعد شده است که ارواح بیشتر درگیر انتقام گرفتن از کسانی هستند که اشتباه کرده اند تا ارتباط مجدد با عزیزان) و یک هیپی به نام کارما (دیوا زاپا) که همه چیز برای اینکه تا می توانید زندگی را به بهترین شکل انجام دهید.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

مشکل فیلم خروج بعدی این است که سفر جاده ای که بخش عمده فیلم را تشکیل می دهد، مانند بسیاری از سفرهای جاده ای واقعی، پس از مدتی کمی یکنواخت می شود. نه یکی از دو شخصیت اصلی و نه آسیب های مربوط به آنها به خصوص جالب یا درگیرکننده نیستند، و تغییراتی که در طول مسیر متحمل می شوند، به نظر می رسد که همه از قبل با توجه به نیازهای فیلمنامه برنامه ریزی شده اند تا در خدمت رشد عاطفی آنها باشند. صحنه‌های مربوط به سه غریبه که با آن‌ها روبرو می‌شوند، برای تاثیرگذار بودن کمی بیش از حد واقعی هستند، هرچند صحنه‌ای که شامل کشیش می‌شود به لطف اجرای آرام و متحرک چیریسا بهترین است.

نتیجه گیری نیز کار نمی کند - آتش بازی احساسی لازم را فراهم نمی کند و با اجتناب آشکار از برخی سؤالات وجودی (مانند احتمال اینکه درد و عذاب در یک زندگی به طور بالقوه به زندگی بعدی گسترش یابد) به طور خطرناکی به احساس نزدیک می شود. مثل یک پلیس بیرون اما «خروج بعدی» چیزهای خوبی دارد. بازی‌های پارکر و کوهلی هر دو نسبتاً قوی و مؤثر هستند، به اندازه‌ای که شما را وادار می‌کند کاش به شخصیت‌های آنها کمی عمق و پیچیدگی داده می‌شد. اگرچه این فیلم کم و بیش بیشتر جزئیات زندگی روزمره را در دنیایی که مرگ پایان نیست نشان می دهد، نکات وسوسه انگیزی وجود دارد که اینجا و آنجا ارائه می شود، از جمله یک قطعه بسیار خنده دار که به ظاهر ادای احترام به کلاسیک دیگر است. فیلمی که هم شامل یک سفر خودروی بین‌المللی و هم سایه دائمی مرگ است.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.