سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم بابای بی رحم

نظر

نقد و بررسی فیلم بابای بی رحم در جیو سینما: علی عباس ظفر این داستان نازک را با بازی دردویلری شهید کاپور اجرا می کند  .

فیلم سینمایی بابای بی رحم ساخته علی عباس ظفر بالاخره در جیو سینما منتشر شد. آیا این بازیگر شهید کاپور ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ یا می توانید به سادگی از آن بگذرید؟ بررسی کامل فیلم را بخوانید تا متوجه شوید.

 

https://static.namava.ir/Content/Upload/Images/be3d0cb2-ee4d-4f01-bac0-a0299447caa6.jpg

بازیگران: شهید کاپور، سانجی کاپور، دایانا پنتی، رونیت روی، راجیو کهندلوال، آنکور باتیا، ویوان بااتنا، زیشان کوادری، موکش بات، ویکرام مهرا، سرتااج کاکار، امی آئلا

مدت زمان: 2 ساعت و 1 دقیقه

داستان بابای بی رحم

یک افسر NCB (شهید کاپور) و تیمش در گوروگرام، یک معامله مواد مخدر را سرکوب می کنند و باعث می شود که ارباب مواد مخدر (رونیت روی) در ازای بازیابی یک کیسه کوکائین، پسر افسر NCB را ببرد. در حالی که گزینه دیگری باقی نمانده است، افسر NCB موافقت می کند که کیف را از دفتر مرکزی NCB پس بگیرد و برای تعویض به باشگاه خود بیاورد. به محض ورود به باشگاه، او به زودی برخی از خال های موجود در NCB را کشف می کند و باعث سوء ظن همکارانش می شود. آیا افسر می تواند قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کند؟ آیا او می تواند خال های موجود در اداره پلیس را افشا کند؟ آیا او می تواند پسرش را نجات دهد؟ آیا او می‌تواند خود را از تلاش برای قرار گرفتن در یک گروه توطئه با خود سلطان مواد مخدر تبرئه کند؟ آیا همسرش هرگز او را به خاطر اینکه پسرشان را به این آشفتگی کشانده خواهد بخشید؟ آیا او حتی از هجوم اسلحه ها و غارتگران جان سالم به در خواهد برد؟ خوب، برای همه اینها، شما باید «پدر خونین» را تماشا کنید

برای تماشای فیلم سینمایی و فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید..

اجرای بابای بی رحم

شهید کاپور در بهترین فرم قرار دارد. او در گذشته اکشن انجام داده است، اما «بابای خونین» اکشن را به سطحی کاملاً جدید می‌برد و دیدن این اکشن توسط شهید کاپور بسیار شاداب است. نقش شهید کاپور قوس شخصیتی خوبی ندارد، اما او به این کاراکتر ضربه ای وارد کرده است که باعث می شود بیشتر و بیشتر او را روی پرده ببینید. حرکات نرم، ظاهر ریش‌دار، و حرکاتی که او با آن خود را در تمام طول می‌کشد، شهید کاپور را به تماشای تماشایی تبدیل کرده است.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

راجیو کهندلوال هم خوب است. اغلب اوقات پیش نمی آید که قهرمان پسر شکلاتی را در یک شخصیت منفی ببینیم. او بدون دردسر زیاد، شخصیت را به راحتی از بین می برد.

دیانا پنتی چه هدر دادن مطلق! این دختر قد بلند قبلاً در شخصیت‌های متعدد به خوبی عمل کرده است، اما در بابای بی رحم او به سختی حضور داشت. این شخصیت می‌توانست توسط هر هنرمند جوان تصادفی ایفای نقش کند، زیرا برای جریان داستان بسیار کمتر و بی‌معنی بود. چیزی که بیشتر آزاردهنده است این است که در فیلمنامه ای مردسالار، تنها افسر زن باید شخصیت کاملاً خودش را داشته باشد. متأسفانه، او حتی در اینجا سرکوب شده است.

فیلم سینمایی هندی و سریال جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند

رونیت روی یک دزد صحنه است و این را بار دیگر ثابت می کند. در اینجا، او شیطان است، او شرور است، او شرور است و با این حال دوست داشتنی خاصی وجود دارد که می خواهید او را روی صفحه ببینید. هر بار که او روی پرده می آید، این احساس طولانی را دارید که او قرار است کاری غیرمنتظره انجام دهد و این شما را در صحنه نگه می دارد.

بقیه بازیگران نقش مکمل زمان کافی برای معرفی ندارند. نقش آنها خیلی کوچک است و هیچ چیز برجسته ای وجود ندارد.

بابای بی رحم: فیلمنامه، کارگردانی و جنبه های فنی

علی عباس ظفر استاد عمل است. او این را بار دیگر ثابت می کند. کارگردانی او به قدری شیک است که حتی افرادی که طرفدار ژانر اکشن نیستند نیز ممکن است آن را دوست داشته باشند. در حالی که در «Tiger Zinda Hai» از اسلحه و نوع اکشن استفاده می کرد، در «Bloody Daddy» بیشتر به نبرد تن به تن و تیراندازی از فاصله نزدیک ادامه داد. این به بیننده احساس اکشن بسیار شدیدتری می دهد و علی عباس ظفر فقط می تواند این تجربه را به طور کلی به سطح دیگری کاهش دهد.

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید

با این حال، نویسندگی علی عباس ظفر، آدیتیا باسو و سیذارت-گاریما ضعیف ترین نقطه فیلم است. هیچ خط داستانی واقعی در آن وجود ندارد. آن‌ها سعی کرده‌اند کمی درباره کشف مواد مخدر توسط بخش مواد مخدر بسازند، اما صادقانه بگویم، داستان بسیار نازک است. کارگردانی علی عباس ظفر علیرغم داشتن هر گونه داستانی، مطمئن می شود که سکانس های اکشن متعدد با یک نخ به دقت سیم کشی شده اند.

فیلمبرداری مارسین لاسکاویچ بعد از کارگردانی علی عباس ظفر بهترین فیلم بعدی است. شیوه ای که او سکانس های اکشن را به تصویر کشیده است چیزی است که شما را به فیلم جذب می کند. انتقال آرام بین سکانس های مختلف اکشن باعث می شود احساس کنید همه چیز درست جلوی چشمان شما اتفاق می افتد.

 

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکینیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد

ویرایش استیون اچ. برنارد مناسب است. او توانسته فیلم را واضح و کوتاه نگه دارد. اگر طول آن اندازه‌گیری نمی‌شد، فیلم در وسط خسته‌کننده بود. با این حال، تسلط استیون اچ. برنارد در جدول ویرایش باعث می شود که فیلم کاملاً لذت بخش باشد.

موسیقی بادشاه و انوج گرگ فراموشی است. با این حال، امتیاز پس‌زمینه جولیوس پاکیام قطعاً برجسته است. او مطمئن می شود که شما به عنوان یک بیننده ذره ای از هیجان را احساس می کنید و آن آدرنالین در سرتاسر شما سرازیر می شود.

بابای بی رحم: بچه ها می توانند آن را تماشا کنند؟

آره

 

برای تماشای لیگ آلمان به سایت فیلم نماوا پخش زنده مراجعه نمایید.