سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال خبر دست اول

نظر

 

آن را پخش کنید یا از آن بگذرید   :سریال خبر دست اول نتفلیکس، جایی که یک گزارشگر تحقیقی برتر متهم به قتل یک رقیب است

برخی از روزنامه نگاران هستند که برای انحصاری ها و اسکوپ ها زندگی می کنند و در محیط تپنده اخبار فوری پیشرفت می کنند. برخی دیگر (مثل ما) هستند که ترجیح می دهند تلویزیون ببینند و به خوانندگان بگویند چه چیزی تماشا کنند. اما خبرنگارانی مانند نوع اول همه جا هستند، نه فقط در ایالات متحده یا اروپا، همانطور که سریال جدیدی از هند نشان می دهد.

تماشای آنلاین سریال خارجی و فیلم خارجی در سایت فیلم نماوا تماشا کنید. 

سریال خبر دست اول پخش یا رد شدن از آن؟

عکس افتتاحیه: 2001. تصویر سیاه و سفید از ایستگاه قطار شلوغ بمبئی. یک پدربزرگ مغرور کاغذی می خرد و اولین خط نوشته نوه اش را در صفحه ششم می بیند. او به طرز آزاردهنده ای او را می کشاند و می گوید: "صفحه اول تمام چیزی است که مهم است!"

اصل: سال 2011 است و جاگروتی پاتاک (کاریشما تانا) معاون رئیس دفتر روزنامه عصر شرقی است و منابعی عمیق در اداره پلیس بمبئی دارد.

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

او در تلاش است تا در دو بمب گذاری در سال 2010 که منجر به کشته شدن 40 نفر شد، رهبری کند. به نظر می رسد که سرکرده مظنون در جنگ های باندهای شهر در دهه 1990 شرکت داشته و اکنون از تبعید فرماندهی می کند. او اطلاعاتی دریافت می کند که مظنونان دو روز قبل از انفجارها در بمبئی بودند، اما جوخه ضد تروریسم نتوانست جلوی حمله مرگبار را بگیرد، حتی اگر آنها از محل نگهداری مظنونان اطلاع داشتند.

جاگروتی برای تایید ثبت شده به سراغ مخاطب رده بالای خود، جی سی پی شروف (هارمن باویجا) می رود و او سعی می کند با زدن عطر موضوع را تغییر دهد. با وجود مخالفت هایش، آن را قبول می کند. او اصرار دارد که به اندازه کافی برای اجرای این مطلب به عنوان یک داستان صفحه اول دارد، اما سردبیر او، ایرمان صدیقی (محمد زیشان ایوب) مخالف است.

فیلم سینمایی دوبله فارسی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

راننده یکی از پادشاهان بزرگ باند درست بیرون از خانه پادشاه مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. شروف مدت کوتاهی پس از جاگروتی می رسد، اما او آن را به عنوان بازپرداخت یک باند رقیب برای چیزی رد می کند. او با مخاطب خود در باند مظنون تماس می گیرد و می خواهد با رهبر آن مصاحبه کند، اگرچه او معمولاً با یک خبرنگار رقیب، جیدب سن (Prosenjit Chatterjee) صحبت می کند.

شروف به او این انحصار را می دهد که تیراندازان دستگیر شده اند، و او همه گزارشگران شهر را به جز سن، که گزارش می دهد احتمالاً اداره اطلاعات در پشت تیراندازی ها قرار دارد، دستگیر می کند. لینا (تانیشتا چاترجی)، ویراستار مقاله قبلی جاگروتی، از اینکه خبرنگارانش را چپ و راست می‌کند خشمگین است و از آنها می‌خواهد منابع بهتری را پرورش دهند و همچنین در مورد نکات تأییدیه دریافت کنند.

فیلم سینمایی هندی و فیلم سینمایی جنگی نیز از آن دست ژانرهایی هستند که بینندگان مختلفی فیلم های مربوط به آن ها را دنبال میکنند.

او سعی می‌کند داستان سن را دنبال کند، حتی اگر او به او هشدار می‌دهد که نمی‌داند با چه کسی سروکار دارد. او متوجه می شود که نه تنها IB از رهبر اصلی باند محافظت می کند، بلکه این دفتر گزارشی از 4 بمب در سال 2010 دریافت کرد و دو مورد از آنها را خنثی کرد که هرگز خبری نشد. او قرار ملاقات با یک منبع نزدیک به رهبر باند راجان را قطع می کند، اما مطمئن نیست که چیزی از آن حاصل شود، تا زمانی که او در حالی که کارکنان دهمین سالگرد ایرمن را به عنوان EIC جشن می گیرند، با تلفن میز او تماس می گیرد. او انحصاری سال را دریافت می کند، اما آیا هزینه ای دارد؟

فیلم عاشقانه جدید و فیلم ترسناک دوبله فارسی نیز از ژانرهایی است که در نماوا به صورت مداوم به روزرسانی میشود و بهترین های این ژانر را میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

چه نمایش هایی را به شما یادآوری خواهد کرد؟ Spotlight را در نظر بگیرید و آن را به دنیای بداخلاق جنگ روزنامه بمبئی منتقل کنید.

برداشت سایت از سریال خبر دست اول: این سریال توسط Hansal Mehta و Mrunmayee Lagoo Waikul و کارگردانی Mehta بر اساس خاطرات Behind Bars در Byculla: My Days in Prison نوشته Jinga Vora ساخته شد. این تصویری را ترسیم می‌کند که برای هر کسی که جنگ‌های روزنامه‌های آمریکایی سال گذشته را به یاد می‌آورد، بسیار آشنا خواهد بود، جایی که روزنامه‌های بزرگ شهرهای بزرگ هر کاری که می‌توانستند برای به دست آوردن موارد انحصاری و اسکوپی انجام دادند، اغلب خطوط اخلاقی را کنار می‌زدند. در حالی که جزئیات اخباری که جاگروتی و سایر خبرنگاران دریافت می‌کنند ممکن است برای افرادی که در هند زندگی نمی‌کنند گیج‌کننده باشد، ضرب‌های دراماتیک و انواع شخصیت‌ها همچنان یکسان است.

فیلم عاشقانه کره ای و سریال عاشقانه ترکینیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

جاگروتی در اواسط شغلی است که نام خود را در زمینه‌ای عمدتاً مردانه برجسته می‌کند و افرادی مانند ایرمن و لینا از رقابت بین مقالات تغذیه می‌کنند، اما همچنین می‌خواهند مطمئن شوند که داستان‌هایی که منتشر می‌کنند به درستی منبع و منبع هستند و می تواند حتی در کوچکترین بررسی واقعیت مقاومت کند. منابعی که این خبرنگاران پرورش می دهند تا حدودی از نظر اخلاقی در معرض خطر هستند یا مجرمان بی سابقه هستند، اما با این وجود ارزشمند هستند و گزارشگرانی مانند جاگروتی می دانند که چگونه اطلاعات موثق را از آنها دریافت کنند.

 

اپیزود اول همه آن رقابت‌ها را معرفی می‌کند که ظاهراً در سال 2011 هنوز پابرجا بودند، علی‌رغم اینکه جهان تا آن زمان عمیقاً آنلاین شده بود. این به ویژه نشان می دهد که چگونه Jagruti یک فرد تازه کار است که تاج و تخت سن را به چالش می کشد، که انحصاری هایی را به دست می آورد که هیچ کس دیگری موفق به انجام آن نمی شود.

با این حال، در پایان قسمت اول، سن مرده است، و به نظر می‌رسد که صحنه‌ای که در آن تماس راجان جگروتی پیشنهاد می‌کند «از او مراقبت کند» تا راه او را به سمت رئیسش باز کند، ممکن است دلیل باشد. جاگروتی قرار است خود را متهم به قتلش ببیند، اما مسائلی که از این موضوع به وجود می‌آید بیشتر نشان می‌دهد که او چقدر باید روح خود را فدا کند تا آن موارد انحصاری را که به دست آورده است به دست آورد؟ آیا او بیش از حد اخلاق خود را به خطر انداخته است، و این همان چیزی است که او را به متهم شدن به قتل سن سوق داده است؟