سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی فیلم مردان پیشگام

نظر

 

نقد و بررسی فیلم مردان پیشگام   یک اکشن هیجان انگیز با حرکت آهسته

سال 2006 است، زمانی که ترور طالبان بی وقفه بود و متحد پس از دیگری شهروندان را به تهدید علیه حمایت از ایالات متحده می برد. کره جنوبی به همراه 37 کشور دیگر پس از حملات 11 سپتامبر، نیروهای خود را برای حمایت از آمریکا مستقر کرده بودند. اما این ارتش نیست که در این مرحله در انبوه آن است. این 23 میسیونر کره ای هستند که برای گسترش صلح به افغانستان می روند. قبل از اینکه یک روح را نجات دهند، ربوده می شوند و پیام ربوده شدن صادر می شود.

برای تماشای فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

در صحرای طلایی غبارآلود، وزیران و نمایندگان کره برای مذاکره از راه می رسند. برای ایجاد مهم ترین چیز یک فشار کششی وجود دارد - بازگرداندن ایمن مردم در برابر اعتبار کشور در چنین شرایطی.

دولت تکه تکه شده به دو روش متفاوت به آن دست می زند. وزرای دولت بدون اقتدار زیاد و یک مذاکره کننده اطلاعات ملی زیر رادار که قبلاً در موقعیت های گروگانگیری بوده است، فرستادند. اما آخرین مورد چندان خوب از آب درنیامد.

ژانرهای مختلفی از جمله فیلم ترسناک و فیلم عاشقانه نیز در نماوا فراهم شده است.

همه از عنصر خود خارج شده اند و درک درستی ندارند که چه چیزی ممکن است و تا کجا می توانند پیش بروند. و با سپری شدن مهلت های شورشیان، قربانی شدن گروگان ها آغاز می شود.

هیون بین ازسریال سقوط اضطراری عشق،خاطرات الحمراومذاکره (پرایم)، نقش افسر سرویس اطلاعات ملی را بازی می کند که سابقه ای نه چندان عالی دارد اما از فرهنگ افغانستان آگاهی دارد.

همتای او که کمتر تحت تأثیر قرار گرفته است، هوانگ جونگ مین در نقش دیپلمات فرسوده، جونگ جائه هو است که سمت بحث های دولت را مدیریت می کند. او که یک سوپراستار در کره است، اخیرا در فیلم هایگروگان: سلبریتی گمشدهو Deliver Us from Evil (Netflix) ظاهر شده است.

پخش زنده فوتبال در مسابقات مختلف را نیز میتوانید از سایت فیلم نماوا دنبال کنید.

در حالی که هر دو رهبر بر نگرانی برای شهروندان خود تمرکز می کنند، یک موضوع دائمی وجود دارد که چگونه دولت کره جنوبی ظاهر می شود زیرا مذاکرات بیشتر و بیشتر چسبیده می شود. همانطور که مخاطرات پیچیده تر می شوند، می بینیم که این نگرانی واقع بینانه چگونه عمل می کند. این فقط مربوط به این 23 نفر نیست.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد.

احتمالاً این تیم کاملاً صادق است، تیم در چندین تلاش مذاکره شکست می خورد که آنها را دوباره به آشوب می کشاند، و نمی دانند که چه چیزی برای ارائه دارند. اما از آنجایی که مکالمات به جای افزایش تنش دور و بر می چرخند، شروع به احساس خستگی می کند. مثل، اوه، حالا چی؟ اگرچه نمی‌توانید تیم بدون حمایت را تحسین نکنید زیرا آنها در تلاش برای ساختن یک مسیر اصرار دارند.

کانگ کی یونگ با ورود اولین مترجم به ماموریت، کمی تسکین کمدی ارائه می دهد. او اغلب نقش شخصیت‌های کمدی را ایفا می‌کند، به‌عنوان دوست صمیمی در فیلم چه اشتباهی با منشی کیم (ویکی) که برای آن جایزه بازیگر نقش مکمل را دریافت کرد.

فیلم عاشقانه ترکی نیز از دیگر ژانرهایی است که در فیلم های این کشور مورد استقبال قرار میگیرد.

او به کارگردانی ییم سون رای، برای فیلم دراماتیک آرام سوز جنگل کوچک (دیزنی+) و داستان واقعی تخیلی Whistle Blower (Prime, Apple TV) شناخته شده است که هر دو برنده جوایز شدند.

یک میلیون مایل از درام اکشن کره ای سال گذشته فرار از موگادیشو فاصله ندارد، اگرچه این فیلم دارای قدرت ستاره ای است، اما به نظر نمی رسد که لحظات دوست داشتنی رفاقت یا جشن در طول پیروزی های بزرگ یا کوچک را داشته باشد. اضافه کردن به این احساس «ما واقعاً نمی‌توانیم اینجا برنده شویم»، و اگرچه پایان از آن خوش‌آمدتر است (خوشبختانه)، سیلی‌های پشتی با چیزهای بعدی که در هر نوبت منتظر می‌مانند کمرنگ می‌شوند.

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

فیلمبرداری به نوبه خود دوست داشتنی و جالب است، اما سیاست ورزی بی وقفه و شکست های انباشته شده باعث کندی آن می شود. در حالی که این نکته در مورد چگونگی تصمیم گیری کشورها در بحران ارزش مطرح کردن دارد، رسیدن به آن دشوار است. احتمالاً یک روز در روابط بین‌الملل دولت نیز چنین احساسی دارد.